רפואה מושלמת מעבר לדלת

עפר גדנקן No Comments on רפואה מושלמת מעבר לדלת

בית הרופאים של מכבי שירותי בריאות באלעד מציע את סטנדרט הבריאות הגבוה בישראל
עשרות נשים השתתפו בערב בריאות ומחול של מכבי שירותי בריאות בבני ברק

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מכבי מוסיפה להוביל את שירותי הבריאות גם באלעד עם מגוון רחב של שירותים מתקדמים בפריסה נוחה. בית הרופאים של מכבי ברחוב רבי מאיר 8 בעיר מציע לתושבים מגוון רחב של שירותים מקצועיים בזמינות גבוהה ויחס חם ואישי, והוא מהווה נדבך חשוב ומשמעותי במעטפת השירותים של מכבי בעיר אלעד. מנהל מרחב אלעד במכבי, ר' מרדכי שחורי: "מכבי מציבה בעיר אלעד את סטנדרט הבריאות הגבוה בישראל". המנהלת הרפואית של מכבי במרחב אלעד, ד"ר אילנית יבלון: "חשוב לנו לספק לתושבים את המענה המקצועי ביותר".

מכבי שירותי בריאות ממשיכה להוביל את סטנדרט הבריאות הגבוה גם באלעד עם מיטב שירותי המומחים, כאשר נדבך חשוב ומשמעותי במעטפת השירותים הנרחבת בעיר אלעד, הוא בית הרופאים של מכבי הממוקם ברחוב רבי מאיר 8 בעיר. בית הרופאים מציע מענה נגיש ומקצועי לתושבים בזמינות גבוהה וביחס אישי הכי קרוב לבית.

בית הרופאים של מכבי כולל מבחר שירותים מקצועיים לאורך שעות היום: רפואת משפחה, רפואת ילדים, אורולוגיה, גסטרואנטרולוגיה, אורתופדיה, רפואת עור, רפואת עיניים, כירורגיה פלסטית, כירורגיה, פודולוגיה, ובקרוב גם רפואת נשים מתקדמת. בבית הרופאים פועלים גם שירותי מעבדה ושירותי מזכירות,  המאפשרים מענה רוחבי למגוון צרכים של חברי מכבי. בנוסף, חברי מכבי יכולים לקבל מענה נגיש באמצעות המענה הטלפוני הישיר לבית הרופאים, המספק זמינות גבוהה הן בשיחות קוליות והן עם אפשרות לתכתובות עבור קביעת תורים בטלפון 03-7463290.

מנהל מרחב אלעד במכבי, ר' מרדכי שחורי: "מכבי מציבה בעיר אלעד את סטנדרט הבריאות הגבוה בישראל. עם מיטב הרופאים המומחים, פריסת מרפאות ופיתוח מתמיד של השירותים, תושבי אלעד יכולים לקבל את שירותי הבריאות המתקדמים והנגישים ביותר. אנו נמשיך לפתח ולשדרג את שירותי הבריאות בהתאם לצרכי התושבים ונוביל גם בעתיד את שירותי הבריאות בעיר אלעד".

מנהלת רפואית של מכבי במרחב אלעד, ד"ר אילנית יבלון: בית הרופאים מהווה חלק בלתי נפרד ממעטפת השירות הנרחבת של מכבי באלעד. חשוב לנו לספק לתושבים את המענה המקצועי ביותר על ידי צוות מומחים מתחומים שונים, ובית הרופאים הוא הביטוי העמוק ביותר של העשייה הזאת".

חברות מכבי חגגו בריאות בפעילות מיוחדת שהתקיימה בחנוכה בעיר בני ברק. הנשים השתתפו בערב הבריאות המיוחד, אותו הנחתה הגב' חני דהן, במהלכו נהנו מפעילות מלאת אנרגיה. הערב נערך במרכז הרפואי של מכבי ברחוב רבי עקיבא, ולאחריו הודו המשתתפות על הפעילות הנעימה והביעו את רצונן לקיים פעילויות דומות נוספות.

בחנוכה התכנסו חברות מכבי לפעילות ערב מהנה במרכז הרפואי של מכבי בבני ברק. ערב הבריאות המיוחד שנערך תחת הכותרת "זזים בבריאות", הציע פעילות ייחודית לעשרות נשים בהנחייתה של הגב' חני דהן. לאחר הפעילות הודו המשתתפות למכבי על היוזמה והביעו את רצונן ליוזמות נוספות בהמשך על ידי מכבי.

במכבי מייחסים חשיבות לערבי בריאות מסוג זה המעודדים פעילות גופנית. קידום אורח חיים בריא בקהילה, ובכלל זה עידוד פעילות גופנית, מהווים חלק משמעותי ממעטפת השירותים של מכבי.

ערב הבריאות המיוחד הינו חלק משלל יוזמות שמקדמת מכבי לטובת החברים בעיר בני ברק, וזאת לצד העשייה השוטפת שמספקת שירותי בריאות מתקדמים ונגישים בסטנדרטים הגבוהים ביותר. במכבי רואים בפעילויות מסוג זה חשיבות רבה בהיותן חלק מהעשייה הכוללת וממעטפת השירותים הניתנים על ידי מיטב המומחים.

ממכבי נמסר: "פעילות זו מצטרפת למכלול השירותים של מכבי לטובת תושבי העיר. אנו רואים חשיבות גדולה ביוזמות המקדמות בריאות בקרב התושבים, וכן פועלים לספק מעטפת העוסקת בהיבטים מניעתיים המעלים את המודעות לשמירה על אורח חיים בריא. כמובן שבמקביל נמשיך כל העת לספק לחברים את מיטב השירותים בסטנדרט הגבוה ביותר".



0 תגובות